6 Humane Wetenschappen 1 6 Humane Wetenschappen 1
Het forum van de zesde humane wetenschappen 1!
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

100 Dagen

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    6 Humane Wetenschappen 1 -> Algemeenheid
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Niels
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 45
Woonplaats: ODB

BerichtGeplaatst: 23-10-2008 17:33:10    Onderwerp: 100 Dagen Reageren met citaat

Hebben jullie al ideeën ivm een onderwerp voor de 100dagen?
zoja, kunnen we dat hier posten zodat we met een klas een akkoord bereiken over een thema en dan anderen kunnen overtuigen want naar jaarlijkse gewoonte zal men waarschijnlijk stemmen in studie over een onderwerp en het zijn meestal de latijnse die overwicht hebben...

posten dus..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Niels
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 45
Woonplaats: ODB

BerichtGeplaatst: 23-10-2008 17:33:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind TV-Commercials wel nog een nice one!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Katia Sayapina
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 20 Okt 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 24-10-2008 10:55:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Caraïben ofzo
Of van college een circustent maken Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kristoff
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 18 Okt 2008
Berichten: 37
Woonplaats: In m'n hoofd

BerichtGeplaatst: 24-10-2008 16:35:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Tv-commercials is te algemeen. En komt te dicht bij het reeds gebruikte 'hollywood' thema.

Joke en ik gaan voor homies and biatches.
Uiteraard ben ik Tila Tequila.

Of famous Celebs.
Dan is Joke Kevin Federline en ik Britney Spears.

Duuh!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Niels
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 45
Woonplaats: ODB

BerichtGeplaatst: 24-10-2008 17:16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Kristoff schreef:
Tv-commercials is te algemeen. En komt te dicht bij het reeds gebruikte 'hollywood' thema.

Joke en ik gaan voor homies and biatches.
Uiteraard ben ik Tila Tequila.

Of famous Celebs.
Dan is Joke Kevin Federline en ik Britney Spears.

Duuh!


cliché
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken MSN Messenger
Birgen
Leerkracht


Geregistreerd op: 04 Nov 2008
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 04-11-2008 14:48:53    Onderwerp: 100 dagen Reageren met citaat

We zullen deze week eens kijken of de zesdes al klaar + in de stemming om een 100 dagen te organiseren?
Wellicht volgt deze week iets ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juliie <3
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 18-11-2008 22:13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Tjaah, ik vind de thema's die er nu zijn, hippies - boerderij - oosters/arabische wereld, niet zo heel geslaagd.. Ok, behalve de laatste dan ^^

Tuurlijk zijn wij klaar voor de 100 dagen :D Wij zijn er altijd klaar voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
kirsten
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 20 Okt 2008
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 20-11-2008 16:36:48    Onderwerp: Reageren met citaat

[quote="Juliie <3"]Tjaah, ik vind de thema's die er nu zijn, hippies - boerderij - oosters/arabische wereld, niet zo heel geslaagd.. Ok, behalve de laatste dan ^^

Tuurlijk zijn wij klaar voor de 100 dagen :D Wij zijn er altijd klaar voor.[/quote]

Ik zou toch wel voor Oosters/Arabische wereld kiezen heel gevarieerd Very Happy
Je kan so van alles doen eh! En Arno, aangezien hij als dier wilt komen kan hij wel een dier vinden van daar é!
Boerderij en Hippie jah ge kunt daar niet veel mee doen zie je ons allemaal al komen in zo'n dik verstikkend dierenpak of als boer(in) of hippie is eigenlijk gwn veel kleurtjes en bandjes meer kunt ge niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
KristofDeCraene
Leerkracht


Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 46
Woonplaats: Aalter

BerichtGeplaatst: 21-11-2008 20:26:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk ook dat Kirsten wel een punt heeft; hippies dat is een thema dat om de 3 jaar zowat terug opduikt.
De boerderij kan je wel iets mee doen. (Ik zal alvast mijn mes meebrengen om de vetste kippen te slachten).
Maar met een thema zoals "zij kwamen uit het Oosten" kan je alle kanten uit. Gaande van buikdansen tot eunuchen (arabische wereld) via het barre Siberië of Indië (met zo'n rode bol op je voorhoofd en een oranje gewaad) tot China en Japan. Ook voor wat betreft het voedsel biedt zoiets heel veel mogelijkheden (van een kebabkraam over een pikante curryschotel via dim sum tot sushi) Maar dan laat ik weer eerder mijn maag spreken.
Het enige probleem is dan wel Niels met zijn Oosterse ziekte. Ik vrees dat we hem voor die dag gaan moeten verplichten om Eunuch te zijn of dat het anders uit de hand gaat lopen.
En de hippies-liefhebbers kunnen nog altijd hare krishna chanten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
KristofDeCraene
Leerkracht


Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 46
Woonplaats: Aalter

BerichtGeplaatst: 21-11-2008 20:27:54    Onderwerp: Reageren met citaat

KristofDeCraene schreef:
Ik denk ook dat Kirsten wel een punt heeft; hippies dat is een thema dat om de 3 jaar zowat terug opduikt.
De boerderij kan je wel iets mee doen. (Ik zal alvast mijn mes meebrengen om de vetste kippen te slachten).
Maar met een thema zoals "zij kwamen uit het Oosten" kan je alle kanten uit. Gaande van buikdansen tot eunuchen (arabische wereld) via het barre Siberië of Indië (met zo'n rode bol op je voorhoofd en een oranje gewaad) tot China en Japan. Ook voor wat betreft het voedsel biedt zoiets heel veel mogelijkheden (van een kebabkraam over een pikante curryschotel via dim sum tot sushi) Maar dan laat ik weer eerder mijn maag spreken.
Het enige probleem is dan wel Niels met zijn Oosterse ziekte. Ik vrees dat we hem voor die dag gaan moeten verplichten om Eunuch te zijn of dat het anders uit de hand gaat lopen.
En de hippies-liefhebbers kunnen nog altijd hare krishna chanten.

En diegenen die voor dieren zijn kunnen nog altijd als een heilige koe komen.
Als dat geen compromis is dan mogen ze dat woord uit de woordenboek schrappen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Juliie <3
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 19 Okt 2008
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: 21-11-2008 21:49:41    Onderwerp: Reageren met citaat

KristofDeCraene schreef:
KristofDeCraene schreef:
Ik denk ook dat Kirsten wel een punt heeft; hippies dat is een thema dat om de 3 jaar zowat terug opduikt.
De boerderij kan je wel iets mee doen. (Ik zal alvast mijn mes meebrengen om de vetste kippen te slachten).
Maar met een thema zoals "zij kwamen uit het Oosten" kan je alle kanten uit. Gaande van buikdansen tot eunuchen (arabische wereld) via het barre Siberië of Indië (met zo'n rode bol op je voorhoofd en een oranje gewaad) tot China en Japan. Ook voor wat betreft het voedsel biedt zoiets heel veel mogelijkheden (van een kebabkraam over een pikante curryschotel via dim sum tot sushi) Maar dan laat ik weer eerder mijn maag spreken.
Het enige probleem is dan wel Niels met zijn Oosterse ziekte. Ik vrees dat we hem voor die dag gaan moeten verplichten om Eunuch te zijn of dat het anders uit de hand gaat lopen.
En de hippies-liefhebbers kunnen nog altijd hare krishna chanten.

En diegenen die voor dieren zijn kunnen nog altijd als een heilige koe komen.
Als dat geen compromis is dan mogen ze dat woord uit de woordenboek schrappen.


Ok, ok Wink ik herzie mijn mening Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Katia Sayapina
Leerling 6HW1


Geregistreerd op: 20 Okt 2008
Berichten: 17

BerichtGeplaatst: 24-11-2008 18:59:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Stome economie en de rest ... Het werd dus hippies, je kan er niks meedoen.. Iedereen gaat hetzelfde en kweenie hoe stom komen !! Er zal echt geen variatie zijn... De costuums gaan op niks trekken en het is echt geen origineel thema ... Met Oosterse en Arabische wereld kon je tenminste veel meedoen !!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Eveline Clemmen
Leerkracht


Geregistreerd op: 20 Okt 2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 24-11-2008 21:07:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wil wel eens 'jumping Eunichs' en 'bearded women' zien
Ik beken...BlackAdder-Fan

KristofDeCraene schreef:
Ik denk ook dat Kirsten wel een punt heeft; hippies dat is een thema dat om de 3 jaar zowat terug opduikt.
De boerderij kan je wel iets mee doen. (Ik zal alvast mijn mes meebrengen om de vetste kippen te slachten).
Maar met een thema zoals "zij kwamen uit het Oosten" kan je alle kanten uit. Gaande van buikdansen tot eunuchen (arabische wereld) via het barre Siberië of Indië (met zo'n rode bol op je voorhoofd en een oranje gewaad) tot China en Japan. Ook voor wat betreft het voedsel biedt zoiets heel veel mogelijkheden (van een kebabkraam over een pikante curryschotel via dim sum tot sushi) Maar dan laat ik weer eerder mijn maag spreken.
Het enige probleem is dan wel Niels met zijn Oosterse ziekte. Ik vrees dat we hem voor die dag gaan moeten verplichten om Eunuch te zijn of dat het anders uit de hand gaat lopen.
En de hippies-liefhebbers kunnen nog altijd hare krishna chanten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    6 Humane Wetenschappen 1 -> Algemeenheid Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum